屋企係一個 nokia 的超級支持者,基本上除左上一部機買左 SE ,同好耐之前第一部 moto ,其他的全部都係 nokia 出品。雖然自己未擁有過,不過個時真係好想要一部 8210,因為部機真係好型,而當時 moto 的機都係好古板,而且唔似呢家有咁多牌子揀。

後來 SE 開始出機,發覺佢地的機真係好靚,於是改用 SE 手機,不過由於想善用大學 wifi,加埋有靚 D 的相機俾我去 Snap,去年都換左部 smart phone,買左部 s60 的5800。

S60唔係唔好,只係用係手上來唔係咁方便,而且上網成日都會輕機,用番本身電話功能就冇咩事。見到 D 同學開始改用 android 的時候,比較之下 s60 真係幾廢,只係想上載相去 TwiPic,要做的野都多過用 andriod 好多。其他生產商都放棄 symbian ,而 Nokia 仲要死攬住佢,Nokia 下滑一定理所當然了。

其實 Nokia 都應該知 Symbian 唔掂,就算出左 S^3 都唔係咁受歡迎,今次轉 OS 係勢在必行,但係…估唔到 Nokia 竟然會選中 Windows Phone 7!!

WP7 其實好多野都好創新,而且聽用過的人講,效能都好高,不過 tiles 的方式未必人人接受到。加埋 WP7 其實好多野都未完成,連中文都未有,市場對呢個 OS 都係觀望態度。不過 Nokia 今次拎 WP7 做主平台,其實真係好博,成功的就會變好似 HTC 咁的硬體公司,失敗的就會同 moto 一樣要光輝不再,市分額話唔定仲細過 HTC。

Symbian 做高階手機唔係好夠,不過如果用佢來做低中階手機,去打 SE 的 feature phone,其實仲有好大市場。比起 feature phone, Symbian 又可以下載 Apps 又可以用 WIFI,呢點已經贏左。