呢家的聖誕節商業氣氛愈來愈重,好多人都係覺得聖誕節係一個消費的機會,基本上所有大商場都逼滿人,個個都好似買野唔駛錢咁,拎住一袋二袋番屋企。

雖然自己唔係基督徒,不過來到聖誕呢個為基督而設的節日,都想了解下基督,唔好俾消費主義喧賓奪主,所以就上左沙田的道風山睇下。

上山的路
上山的路
世外桃園?
世外桃園?

一間以中國式建築的基督教堂在香港真的非常少見,大部分都是以歐陸風格建成,所以道風山基督教叢林非常特別,而且還有一個巨大的十架,差不多整個沙田市都可以見到佢的標誌。

三至四層高的十字架
三至四層高的十字架

P1120167.jpg P1120168.jpg P1120176.jpg P1120178.jpg P1120196.jpg

沙田日落美景
沙田日落美景

後來下山到沙田市中心睇聖誕樹,藍色的聖誕樹真的很特別,很美!

P1120207.jpg P1120230-e1324917097251.jpg