其實已經玩左 Twitter 四年,當年啱啱開始用 Symbian 時,想用下電話 Smart 嘅功能,所以就裝左 Twitter 嚟玩。不過由始至終,Twitter 依然係好少香港人玩,新浪微博反而仲多人用。不過 Twitter 背後嘅意義,微博點都取代唔到。

前年開始玩 Android 時,當時好多人都推介 twicca,一個由日本人開發嘅 Client。twicca 嘅好處係可以將唔同的來源用唔同顏色顯示,咩重要咩唔重要一睇就見到。一直都好好用,只係上載相嘅時候會輕左 App,要試幾次先至成功。

近來多人講一個叫 Carbon 的 Client,好奇下下載左落來玩。個 UI 真係跟 Android 的要求設計,同埋加左好多 gesture,用落真係好方便。用過幾日之後,決定將舊嘅 twicca 刪走直接用佢。

carbonUI" carbonUI2"

原來 Twitter 有限制一個 client 有幾多 User 用,所以基本上 Carbon 已經爆左數,其他人下載左都未必用得到。都唔明點解 Twitter 要做呢個限制,Client 百家爭嗚先令到 Twitter 當年咁受歡迎,限制會 Kill 左呢個 App,令到個 Designer 唔想再發展落去,某程度都會減慢 Twitter 的增長。我都唔知 Carbon 會唔會因為咁而唔再整落去。如果係真係好可惜。