多謝 Eric 提供執圖軟件 DxO Optics Pro 俾我,唔駛一幅幅咁由 Photoshop 慢慢執。最近從朋友手中買了一個二手鏡頭 SEL1855,取代被我跌爛的 SELP1650。1855 其實係舊版 kit 鏡,比較重同埋大支,而且影相冇咁 wide,不過亦都因為咁可以賣平 D。不過影出來的相,總係有少少分別。

Tuen Mun Ferry Pier

不過唔知點解,NEX 配左新鏡之後好似冇以前咁鮮艷,藍天好似帶有少少灰色,而且 1855 沒有 1650 般丟的系統自動修正鏡頭變形,比較落真係同舊鏡影出來個 D 失色不少。

不過 Eric 介紹的新 program,正好解決了我遇到的問題。佢會自動根據相的相機和鏡頭組合,在網上尋找合適的修圖包,自動幫我執好晒 D 相。當然仍然可以手動再微調,我見程式的鏡頭變形修正好似有點過分,所以所有圖我都減低了修正部分。白平衡也會自動運算,可以按圖睇睇效果。

Tuen Mun Ferry Pier

Tuen Mun Ferry Pier Tuen Mun Ferry Pier Tuen Mun Ferry Pier Tuen Mun Ferry Pier

第一次放執過的相上 Flickr,唔再原汁原味。