P1130028.jpg

雖然想用 android 好耐,不過部舊的 Nokia 5800 一直都未壞,所以一直都冇機會轉機。5800 唔係唔好,跌極唔懷加埋影相聽歌都好得,通話真係冇咩牌子好得過 Nokia。好可惜 Symbian 始終係上一代 OS,方便同 apps 的選擇都好不足,加埋得 128 MB ram,用係手似一部 feature phone 多 D。之前有左個上網 plan 所以裝左 Whatsapp 上去,裝完發現已經冇 ram 淨,開 Opera 上網都做唔到了,唯有期待轉機。

本身都諗住等下 iPhone 5 出來買 iPhone,因為 iPhone 真係好易用,而且唔似得 android 咁多野煩,不過上星期有屋企人壞左電話,所以就 transfer 部 5800俾佢,買過部新機!

本身都有諗過買 Sony Ericsson 的機,因為實在靚好多,而且又有得升上 ICS,不過朋友力勸點都要買部雙核,所以就揀左呢部 Samsung Galaxy R。其實買左有少少後悔,點解唔買部平 200 的 Atrix 2,揀呢部都係貪佢有得升 ICS,點知買左幾日 moto 又肯升部 Atrix 2,如果買左果部就抵玩好多啦!不過算啦,都過左去…

呢部機都冇令我失望,雖然話 TouchWiz 大食,不過有700幾 mb RAM點玩都唔會 lag。TouchWiz 的設計的確冇 HTC sense 咁好用同靚,不過都滿足到我的要求。官網話呢部機得 512 MB ROM 其實係假的,真正係有成 2GB 俾大家裝 Apps,都唔知三叔做咩要倒自己米。

左為 Galaxy SII,右位 Galaxy R
左為 Galaxy SII,右位 Galaxy R

Galaxy R 同機王 Galaxy SII 真係好似樣,不過就平成差唔多一千銀,用係手其實兩部機都差唔多,不過 SII 個 mon 好明顯係正 D,影相靚 D。有時玩 game Galaxy R 仲順過 SII,應該係 Nvidia 優化左粒 U。呢部亦都明顯比 SII 省電,如果唔打機仲用到兩日添!當然,我個 plan 唔係上網吃不飽,只係會用來 Whatsapp facebook 等…

用 Android 真係要慢慢學,iOS 係易用好多,難怪大部分女仔都走去用晒 iPhone 了!