香港人成日都話要堅持獅子山精神,獅子山已經成為香港人的象徵。當年由香港電台主拍嘅獅子山下,首主題曲到呢家都依然受歡迎。作為一個香港人,其實都想行上山頂好耐,終於搵到呢日衝頂。

登上獅子山

一早已經約定好 16 號上山,可惜天氣不似預期,為左目標依舊衝項。上網睇過如果唔上山頂,條路應該唔難行。上山的時候已經有少少霧,不過天文台話晏 D 會有陽光,所以都冇咩在意個天氣,希望到頂時啲霧會散一散。

上到回歸亭,回望落去都只係有薄薄嘅霧,山下建築約隱約現,睇落都幾靚。休息過後就係較難的衝項路段,所以係亭要休息夠。

登上獅子山

準備好就一氣呵成衝上去,天氣潮濕又大霧,條路真係好滑好易跌倒,自己平衡力唔係太好,沿路都出現過幾次哈碌野,好在最尾都冇穿冇爛上到獅子頭。

呢到就係之前俾人掛 banner
呢到就係之前俾人掛 banner

登上獅子山 登上獅子山 登上獅子山

完左順道參觀埋望夫石,遠望真係非常神似,其故事可歌可泣。沿路一直落去,就可以去到紅梅谷。

到左紅梅谷燒烤場,又到左旅程嘅尾聲。可惜當日非常大霧,冇景睇之餘連相機都充滿霞氣,都冇乜見得人的相。

登上獅子山 登上獅子山 獅子山隧道旁