好耐都冇更新過 Wordpress 同網誌,Wordpress 嘅版本已經不合時宜,而且太耐冇用 PHP 已經唔太記得佢哋嘅話法。所以今次襯伺服器要更新,決定搵過新嘅 Blog platform 去重建呢個 blog。

因為呢個 blog 比較少更新,Dynamic website 其實都冇需要,所以今次目標係後台產新 static files 的 blog framework。而下列三個 framework 都係我考慮之列︰

  1. Heco
  2. Hugo
  3. Jekyll

其實好耐之前已經試用過 Jekyll,用落嘅感覺唔太好,寫網頁比較複雜。反而 HugoHexo 比較類近,兩個 framework 我都試左一次。兩個 framework 都係食 markdown 出內容,對於我呢 D 平時係 Git Repo 寫開 README.md 嘅人嚟講真係非常方便,File 又細又容易閱讀,生成的 HTML files 又唔會好似唔少 WYSIWYG Editor 咁會出現大量無用 html tag,啱晒我呢啲強逼症人事。

其實用落我對 Hexo 感覺比較好,佢以 node.js 寫嘅,對於我嚟講係比較易修改,加埋 Hexo 嘅 theme 簡單直接,要改都易好多。相反,Hugo 的優點就係又快又新,而且 theme 的設計比較貼近現代技術,使用者多支援又多一點。

最後係考慮埋 Swiftzer 為左方便管理,會用埋 Hugo 去產新首頁網站,所以統一用晒 Hugo 去作為 blog platform,到時更新修改都學少樣野。