出左來做野都差唔多十年,放工其實都愈來愈少機會開 Desktop ,再長望電腦對眼真係會唔掂。所以最近轉用 Macbook 作為主力電腦,本身沒有 Mac 版本的 PhotoShop,所以經朋友介紹後,買左 Affinity Photo 2 番嚟用。對比 PhotoShop , Affinity Photo 真係抵用好多。

Affinity Photo 介面同 PhotoShop 差異都幾大,暫時都仲未用慣。我主要用的功能其實唔多,主要都係執下色拉下 curve 咁,要用到呢啲功能個時感覺冇咁直觀,好似要禁多幾步先做到。

Affinity Photo 畫面

Affinity 的自動功能好似冇 PhotoShop 咁強大,好多時執左都好似冇咩分別咁,要手 tune 的情況多左。反而佢多左啲調色罐頭,好似 Instagram 咁,又係執到好靚好色彩繽紛。

明華大廈
明華大廈
筲箕灣海旁
筲箕灣海旁
太古城噴泉
太古城噴泉

如果係影燈飾夜景, Affinity Photo 調製出來的顏色又真係比較討好的。

中秋燈籠
中秋燈籠