近年人工智能技術急速發展,而自從 2022 年出現了 DALL·E 2ChatGPT 3.5 之後, Generative AI 就成為左人工智能界嘅熱門話題。

可惜嘅係,香港自從由亂入治之後,好多新嘅高科技嘢香港都冇得用,而 OpenAI 嘅 service 都唔例外,所以 Dall-E 呢個由交字生成圖片嘅 AI 香港就未必用到啦。不過唔緊要,市場上仲有 Stable Diffusion 呢個 opensource framework 可以用,而我就決定下用 Stable Diffusion 去生產圖片。

如果自己要由 0 開始去設定 Stable Diffusion,真係唔太容易。好在網絡社群已經有唔少有心人整好左唔同嘅 Stable Diffusion WebUI,方便新手或者我呢類嘅懶人。呢條 link https://github.com/camenduru/stable-diffusion-webui-colab 就好好咁整合左唔同 Google Colab 嘅 Jupyter Notebook,方便大家一 click 就可以係 Google Service 到開嚟用 Stable Diffusion WebUI。

Google Colab 用就真係好方便,可惜有資源限制,話咁快就會用晒。我自己都有 GPU ,所以最後決定係自己部機到安裝,唔駛俾 Google 加左咁多限制。我見上網話其實係 Windows 上面都裝到,不過為左方便起見我想用番 Notebook 上面嘅 command ,所以我決定係 Ubuntu 18.04 LTS 上面用。而安裝指令就要作出一定嘅更改。

首先進入 https://github.com/camenduru/stable-diffusion-webui-colab ,而我選擇左 neverending_dream_ned_webui_colab 作為我第一個 model 。

Stable Diffusion WebUI Colab
Stable Diffusion WebUI Colab

入左去之後會開左個 Google Colab Notebook ,因為部機已經 set 好晒,所以 apt install 個部分我就冇做,直接由第一個 pip 開始。我部機本身有個舊版嘅 CUDA ,而佢又要用 CUDA 11.8 去行 PyTorch 2.0 ,呢到我都搞左好一段時間。記住搞好先開始 pip install。

Google Colab 畫面
Google Colab 畫面

基本上大部分嘅 command 都可以直接用,不過有啲地方行之前要修改一下:

  1. 預設嘅檔案位置係放晒係 /content ,有需要嘅話自己改番你想要嘅 path
  2. 如果行唔到 aria2c ,可能要安裝番 aria2
    • sudo apt install -y aria2
  3. 如果你嘅檔案唔係放係 /content ,咁你 sed 個兩行都要改改佢。我自己就唔熟 sed 所以我都係人手開番個 file 改

裝好晒就行以下 command 去開 Stable Diffusion WebUI 。你見我冇左 --multiple 同多左 --port 8800 ,因為自己機行到就得唔駛開個臨時 URL 去連,而我又想指定用 Port 8800

python launch.py --listen --xformers --enable-insecure-extension-access --theme dark --gradio-queue --port 8800

開完之後係 browser 打番條 link http://localhost:8800 就會上到 WebUI。圖片生產旅程正式開始。

WebUI 畫面
WebUI 畫面